onsdag den 3. oktober 2007

Lidt nyt og et forsøg

Jeg har fået indkøbt et af de her herligt stemlpe af gamlinger fra Art Impressions. Hun hedder Dotty og er da bare en fest.
Her er Tilda udsat for lidt af et forsøg. Jeg har indkøbt et par flasker af distress ink, da jeg synes det er svært at fået en rigtig julerød med mine water color pencils. Så Tilda har stået model for mine forsøg med distress ink, for det er godt nok svært. Der skal godt nok en del mere øvelse til før jeg skal have flere flasker distress ink.

6 kommentarer:

Unknown sagde ...

Nårh, det synes jeg nu at du er sluppet meget godt fra :0)

Pia sagde ...

de ser da dejlige ud de kort

Linda sagde ...

Hvor er det et sejt kort med 28 igen ha ha.... Hun er da skøn. Jeg syntes da du er kommet rigtig godt fra det kort med Tilda, det er da flot.

Pialine sagde ...

Hej Connie
Sjovt kort med den dansende dame, jeg kan godt se hvade du mente og Tilda korter er da superflot :o)
Knuz
Pialine

lam sagde ...

super flotte kort og hun er da bare for lækker, hende på det øverste kort.

Anne Thormose sagde ...

Jeg har også lige investeret i et par flasker ink, og skal vist også bruge noget tid på at øve mig. Men du er da sluppet rigtig godt fra det. Og ja, hende Dotty er da bare for skøn. ;o)