mandag den 17. december 2007

Fakta

Som jeg lovede tidligere kom her 2. dele af BOM 17. Ja, helt 2. dele er det ikke, men af begivenheder der er sket for mig i år er min gastik bypass operation den størrest begivenheden i det år.
Den 3. januar begyndet jeg at tabe mig, da jeg skulle tabe 8 kg før jeg kun blive operere. Den 14. maj havde jeg tabt 13,3 kg og blev opereret. Idag 7 måneder efter operation og næsten et år efter jeg statede har jeg tabt 46,8 kg ialt. Det er fakta.
Det er skal sket i hovedet er desværre ikke med. Men jeg kan da godt se den stor forskel på de 2 billeder på LOét.

Glædelig 17. december alle sammen.:o)

16 kommentarer:

Pia sagde ...

Det er så flot med det store vægttab. Det er et super lo, dejlige farver og ser godt ud med den måde du har placeret bogstaverne på

Anne Bente sagde ...

stort tillykke med dit flotte vægttab, og der er jo bare sååå stor forskel at se på de billeder.

super lækkert lo du der har lavet :)

Unknown sagde ...

Rigtig dejllig layout. super flot vægttab

Charlotte Ravn sagde ...

dejligt LO og et super flot vægttab, jeg er sikker på at hovedet nok skal følge med på et tidspunkt, det er jo også en stor omvæltning af dit liv og det ta'r selvfølgelig tid, at vænne sig til!

Jette / ma11edina sagde ...

Flot, flot, flot!! Jeg tager virkelig hatten af for dig og din indsats, det er SÅ flot.
Og dit flotte LO, er jo bare en understregning af de mål du har nået. Tillykke og held og lykke i det nye år også.

Linda sagde ...

Hvor er det et flot LO - og ikke mindre et flot vægt tab. Det er super gået af dig. Jeg kan godt forstå at du ikke kan følge med inde i dit hoved. Men det kommer !

Unknown sagde ...

Det er så flot. Tillykke med vægttabet og en smuk måde du har valgt, at fortælle det på.

Kh Heidi

Mutte sagde ...

Flot LO. Tillykke med det store vægttab, det er super flot gået.

Unknown sagde ...

Det er bare SÅÅÅ godt gået Connie !!! Super flot !!
Ærgerligt at jeg ikke var på Glostrup den dag du var til ½ års kontrol, det kunne have været hyggeligt !
Og det med at hovedet ikke følger med er du vist ikke ene om, den har jeg snart hørt mange gange, men det skal nok komme, man skal bare acceptere at det tager lidt tid

maria sagde ...

Super flot LO og tillykke med dit flotte vægttab :0)

Charlie sagde ...

Tjuhej du - det er jo faktisk en hel "supermodel" du har afmonteret. Det er bare SÅ flot og jeg kan sagtens forstå det er svært at forstå inde i hovedet. Det må være ligesom jeg for hvert år jeg bliver ældre stadig tænker "nå ja - pigen indeni er jo stadig kun xx år". Flot LO som er smart sammensat.

troll13 sagde ...

Flot LO, og jeg syntes at det super godt gået af dig, jeg kan godt forstå at det tager tid for dig, for det hele er jo gået så stærkt. Det skal nok komme med også ;o)

Charlotte sagde ...

Du er bare så sej, Connie! Hvor er det godt gået. Tillykke med det store vægttab - det er helt tydeligt at se på de to billeder at der er sket en stor forandring. Det er jo en stor omvæltning, men hovedet skal nok komme med. ;-)

Og LOet er meget, meget flot. Sikke nogen flotte farver. Og så synes jeg det blev supert med de sort/hvide billeder.

Gurli Laursen sagde ...

Jeg er bare fuld af beundring - både over dit vægttab og over det, du laver.
Hvor er det bare flot!

Vil lige benytte lejligheden til at ønske dig en glædelig jul og et godt nytår ;)

Pialine sagde ...

Kære Connie
Jeg vil ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul og jeg håber I får nogle dejlige juledage sammen.
Kærlig hilsen
Pialine

Else-DK sagde ...

Connie - Tillykke
Det er et fantastisk vægttab - og du ser bare knaldhamrende godt ud.
GODT NYTÅR TIL DIG OG DINE