torsdag den 24. januar 2008

Æske i nye klæder

Min gamle æske, jeg har med når jeg sælger mine kort var et halv færdig forsøg på at beklæde en æske. Ja, jeg kunne næsten ikke være det bekendt, at tag den op af tasken. I søndags, da jeg skulle lægge mit første julekort i den, tænket jeg, nej nu skulle den have et nyt liv.
Bund er blevet malet med akryl maling, da den var beklæde med naturpapir som ikke vil af. Låget har fået maling og nogle rester af Bacis Grey papir, nolge stemlpetryk, en Tilda, lidt blomster og et nyt liv.

11 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

waww, det er godt nok en lækker æske du der har lavet :)

Charlie sagde ...

Næh hvor den blev fin. Nu passer den bedre til de FIINE kort der sikkert kommer i.

Susanne Meltesen sagde ...

Eeeiiijjjj - lækker æske. Så kan kortene rigtig komme til sin ret. Dejlige farver og skøn dekoration... ;o)

Pia sagde ...

Ja æsken må passe til indhold, super sød æske med flot papir

jane sagde ...

nej hvor er den altså bare vildt flot den æske..

du er bare SÅ dygtig..

maria sagde ...

Den er bare rigtig rigtig flotog i så dejlige farver :0)

Pialine sagde ...

Lækker æske Connie, jeg håber du får den fyldt med julekort ;o)
Knuzzer
Pialine

Mette sagde ...

Hvor er det bare en fin æske :-)

Netti sagde ...

Den er da blevet superlækker. bare jeg kunne finde ud af det.

Sarah sagde ...

Æsken er virkelig blevet super lækker... Flot flot.

Helle sagde ...

Super flot æske du har lavet, har altid bare mine kort i en flettet kurv. Kunne være man skulle prøve at være lidt kreativ på det område *s*