fredag den 22. februar 2008

Stempleopbevaringen, del 1












Jeg har lændge arbejdet på at lave en opbevaringen til mine stemlper. Efterhånden som projektet tog form, opdagede jeg, at der kunne være mine Magnolia stemlper den indkøbet kasse. På små kort, 10 x 18 cm, har jeg stemlpet og farvelagt hver og en Magnolia stemlpe, hvor efter kortene er blevet lamineret. Stemlperne sidder, så fint på bagsiderne af kortene.

Kassen til stemlper kommer om nolge dage, mangler bare det sidste.

God weekend.

10 kommentarer:

Ragna sagde ...

Sikke dog en smart opbevarings ide. Det ser rigtigt flot ud. Jeg kan især godt lide, at du har skrevet navnet på stemplerne på kortene. Det er jo rart lige at have ved hånden, når man f.eks. skal deltage i swaps eller skrive materialeliste på bloggen. Tak fordi du delte ideen med os alle.

Unknown sagde ...

God ide og sikke et stykke arbejde. Men det ser rigtig flot ud.

Nikolette sagde ...

Hvor er det altså en flot opbevaring du har fået lavet dig der.. jeg har bare stemplet på nogle stykker papir, lamineret dem og sat dem ind i en A4 mappe :-$

Thanni sagde ...

Det ser så flot og overskueligt ud..osse at du har skrevet navn på :)

Mette sagde ...

hold da op en god idé, det må liftes en dag. Men sikke et arbejde..... flot

Unknown sagde ...

Rigtig flot, jeg glæder mig til at se kassen. jeg har nemlig samme projekt der ligger og vendter på at blive færdig

Gitte Grønfeldt sagde ...

Smart idé med de laminerede kort - det ser super-godt ud :o)

Netti sagde ...

Supersmart opbevaringsidé. Og sikke mange stempler du har! De er vildt flotte.

Pialine sagde ...

Aj hvor har du mange flotte super stempler og en rigtig god måde du har valgt at opbevare dem på.
Knuzzer
Pialine

Charlie sagde ...

Rigtig smart - mit system er i samme stil, men jeg har ikke liiige haft tålmodighed til at farvelægge, så mine laminerede kort er bare i sorthvid.

Så dine er HELT klart flottere....