torsdag den 26. februar 2009

My new bike

Pu ha, nu er eksamen endelig forbi, og jeg fik et 12 tal igår i afslutende projekteksamen, så jeg er bare super glad og lettet.
I fredags holdt jeg en fridag fra læsning og hjalp, Annette fra Dreampapers med hendes stand på Alt for damer messe. På billedet er det dog Gitte Amager, Pialine og Maria der laver make and take.
Jeg fik lavet dette LO på messen. Papiret er Sofie Dream, kæmpe kort er vist fra Tiger.
Forsæt go uge. Resten af min stå i fest. *GG* Og ingen læsning

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er et meget lækkert layout, du har lavet.
OG et stort tillykke med det flotte resultat til eksamen.

Gitte sagde ...

Et kæmpe stort tillykke med den flotte eksamen. Godt gået. :)
Ja det var en rigtig hyggelig dag/aften. ;)
LO'et blev kanon godt. Super detaljer du fik på. Det var vist god du selv lavede titlen på LO'et. ;)
Du kan være helt sikke på at jeg ikke glemmer at acrapper med papir. Jeg er lidt milijøskadet, jeg er uddannet med tekstiler. Jeg ælsker at sidde og rode og mærke strukturen i papiret.
Du må ha' en rigtig hyggelig aften.
Knus fra din facebookven ;)

p.s vandt du billetterne til koncerten med Volbeat??

Pialine sagde ...

Superflot LO - jeg var jo så heldig at sidde ved siden af da du lavede det. Jeg er vild med alle detaljerne og sjovt at du har brugt en joker. Jeg synes også at vi havde en kanon hyggelig dag.
Knuzzer
Pialine

Nikolette sagde ...

Hvor er det bare sejt, at du har fået et 12-tal! Hvornår er det så vi skal komme og feste med dig?
Stort knus
Nikolette

Pialine sagde ...

Ups...glemte lige i farten at ønske dig tillykke med dit flotte 12 tal her på bloggen - så kæmpe tillykke og hvor er det godt gået :o)
Knuzzer
Pialine