søndag den 16. august 2009

Mudderbad

Igår fik jeg lavet dette layout. Lidt af en udfordring da jeg synes jeg laver rigtig mange layouts med kun et billed på. Her havde jeg 4 billeder, scrap skulle de og resultatet ser I her.
Jeg har brugt papir fra Wild asparagus, dejlig tykt papir, tyl, tag, blomster fra Prima og wild orchid og sihouette har været i gang med overskrivet og stakit(som er lavet i Basic Grey papir) og lidt andet dims.
Billeder er fra invielsen af min brors sommerhus, hvor Cathrine ligger ben til mudderbadet.

Idag har jeg været på kræmmermarkedet, cyklet de 30 km frem og tilbage(tilbage i modvind, pu ha) og jeg fik købt nolge dejlige blonder med nød og næppe. To andre kunder synes de blonder jeg stod med var lækker og de var før i køen end mig, så jeg fik lige det jeg ville have så købt de resten. Hmm, er der et par scrapper med dårlig samvittighed?

Ha en god søndagaften. Måske ses vi på onsdag til free scrap i Dreampapers?

6 kommentarer:

Pia sagde ...

kanon lækkert layout Conni og flot som du har anbragt billederne som næsten ser ud som om der kun er et billede

Annette sagde ...

Super skønt LO du har lavet.

Samvittighed - hvad er nu det for noget...?

Tænkt hvad man ikke kan finde på at købe på et kræmmermarked.


God dag,
Knuser
Annette

Pialine sagde ...

SEJT Connie 30 km og så hjem i modvind - det er skisme godt gået :o) Flot LO, og mange skønne detaljer - lækkert papir.
Vi ses onsdag ;o)
Knuzzer
Pialine

Jayne sagde ...

Hvor er det altså super super flot, syntes du har gjort det rigtig godt som alt andet du laver... ælsker at følge din blog..

jayne

Riet sagde ...

What a beautiful layout Connie.

Liefs Riet.x

lam sagde ...

Det skal du da gøre noget oftere for det ser super flot ud