søndag den 15. november 2009

Dagens høst

I mellem dagen læsning om nyres funtioner, har jeg får lavet hele 3 julekort. Billederne er igen fra nettet og er behandlet lidt forskelligt for at får et gammelt udtryk. Alle billederne er slebet og sværtet først. Det først her har fået UTEE i et par lag og derefter knækket, så det får et krakelerede udtryk. Men det er meget skinnende.
Her har billedet fået crackle accents fra Ranger. Efter jeg havde lagt et tykket lag på ventede jeg natten over på det tørrede. Billedet er krakeleret fra yderkanten, hvilket passer med at de 2 englebørn er gået fri. Her bliver billedet også meget skinnende.
Blomsten var oprindelig hvid, men jeg har lavet min egen glimmer mist af ink refill( ikke
fra Ranger), farven hedder pong green + masser af Perfect Pearls Gold. Billedet her har fået bivoks og er blevet mat og gammelt at se på. Jeg prøvet en lidt anden og lettere måde at får bivoksen på. Jeg tog billedet, et lille stykke bivoks også varmepistolen. Varmepistolen smelter hurtigt voksen, så jeg venter og drejet bare billedet til jeg havde fået et tyndt lag over hele billedet. PAS på fingerne.
Forsæt go søndag og en rigtig god uge til alle.


5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Jeg synes, at det er nogle rigtig flotte julekort.
Jeg købte også utee på SAM og har crackle paint og nu får jeg da helt lyst til at prøve det, når jeg læser om det her....

Charlie sagde ...

Wauw hvor du har gang i nye teknikker - sejt! Fortsat god læsning - om nyrer og sikkert flere organer.. Så er det sikkert rart at hvile hjernen indimellem med lidt søde julekort.

Pia sagde ...

wow så lækre kort og tak for anvisningerne , jeg må prøve det bivoks ser lækkert ud.

Jayne sagde ...

Det skal prøves connie.. det er super lækkere kort som altid når du laver noget... Dejlig at du stadig har tid til at scrappe lidt. når du også skal nå at lære/læse om kroppens organer :0)
God uge til dig...

lam sagde ...

Skønne julekort og jeg skal da prøve tipset med varmepistolen. Det smelter nu også ganske nemt i en kasserolle