torsdag den 25. november 2010

Engle og perfect Pearls

Jeg har på disse to kort leget med Perfect Pearls på baggrundspapiret. Et et akvarelkarton er bliver smøret ind i distess ink og bagefter er Perfect Pearls i 2-3 farver penslet på og spray over med vand fra en mini mister. Kartonet er herefter tørt med en varmepistol. Det giver en flot shinny effert. Prøv det..
Englene er fra Netto, ophæng til juletræerne, men jeg synes de skulle prøves på kort og de har fået en glorie over ophængshullet.
Ha en dejlig snevejrsdag.

6 kommentarer:

Jayne sagde ...

Super flotte engle kort.. Ja må også igang med mine perfect pearls .. supr effect . God ide at bruge englene. og tillykke med panduro gavekortet.. Den er altså også for perfekt din æske.. totalt gennemført :-)

knus Jayne

Riet sagde ...

What a beautiful cards Connie,I love the images and your papers.

Hugs Riet.x

Anne Bente sagde ...

hvor er de bare skønne og gennemførte wawwww

Karina Beck sagde ...

Kære Connie
Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Jeg håber at du har haft en god dag og ikke er sneet inde ; )
Knus Karina

Karina Beck sagde ...

HOV; ) flotte kort ; )

Gitte sagde ...

Først et kæmpe stort tillykke med din fødsesldag igår. Håber du havde en dejlig dag.:)
Hvor er de kort bare flotte.:)
En vild lækker æske du har lavet. :)Jeg kan godt forstå at du vandt udfordringen:)
Du må ha' en rigtig dejlig uge
Glæder mig til at se dig igen i det nye år.
Knus