mandag den 7. marts 2011

Tivoli - christmas memoriers

Pialine og jeg var en tur i København og Tivoli i december måned. Hyggelig tur, men meget, meget kold. Til Scrap`N`Dream udfordret jeg Pialine til at scrappe billeder fra turen. Og så synes jeg ikke jeg kunne være bekendt end at sccrappe billederne også. Så her er mit layout.
Den blå blond (se det andet billed) er farvet med blå glimmer mist på layout. Blomster har også fået den mørkeblå glimmer mist og frost glimmer.
Ha en dejlig mandag.

7 kommentarer:

Annette sagde ...

Super skønt LO du har fået lavet fra Jeres Tivoli tur.
Fede detaljer du har lavet.

Glæder mig også til at se de billeder i tog til scrap'n'dream, for hold da op det var sjovt at se på.

Nikolette sagde ...

Hvor det dog et skønt l/o - og du har da rigtig haft gang i forskellige teknikker!

Karina Beck sagde ...

Skønt layout med masser af flotte detaljer.

Riet sagde ...

This is so gorgeous Connie.

Hugs Riet.xx

Jean sagde ...

Waaauuww hold da op hvor er det bare så smukt!!

morkaren sagde ...

Et dejligt LO fuld af spændene overraskelser og i skønne farver. v.h. morkaren.

AGJ sagde ...

Sikke et lækkert layout. Flot at se, at papiret passer til farven på hjerterne. Og sikke en masse skønne detaljer