fredag den 12. august 2011

Bare et tag..... og UTEE

På opfordring fra Dorthe har jeg lavet det tag til pandurohobby udfordring nr 18. Dress form og tag er fra Tim Holtz, mønsterpapir fra Bo Bunny. Den stor blomster er hjemmelavet af bånd og tyl. Taget, blomste og bånd har selvfølgelig fået glimmerMist.
Der er en der tidligere har spurgt til hvordan jeg arbejder med UTEE. Dress form er malet, først med brun og så guld i kanterne. Derefter har den fået et par lag med UTEE. Og i mens UTEE stadig var varm jeg jeg trykket et stemlpe med hvid sværte på ned i den varme UTEE. Jeg bruger VersaMark til at holde på UTEE, også i mellem lagene af UTEE og Tim Holtz varmepistol.

Ha en dejlig weekend og har igen arbejdsweekend, men på mandag stå den på ferie. Sommer/efterårsferie med det vejr vi har.

11 kommentarer:

Riet sagde ...

So wonderful Connie.

Hugs Riet.xx

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er det smukt.
Ha en rigtig dejlig weekend!!!

Mette sagde ...

Hvor er det en flot tag ;-)
God weekend herfra...

Camomilla sagde ...

Meget smuk med alle de detaljer! Held og lykke i udfordringen og god weekend :) Kh Camilla / comomillas.blogspot.com

Anne Bente sagde ...

wawwww rålækkert tag du har lavet der.

Karina Beck sagde ...

Super lækkert tag.
God weekend.

morkaren sagde ...

Ja, men så fandt jeg lige ind til dig og din blog, (via vores vintage pakke) jeg kan se du er helt fortrolig med det der vintage, jeg har matrialerne men skal først til at forsøge mig, det er et dejligt tagsdu har lavet, det er så dygtig jeg håber at blive. v.h. morkaren.

Bettina L. sagde ...

Dette var en rålekker tag;) Mange nydelige detaljer som jeg bare sitter og nyter lenge;) Klem Bettina

Mette sagde ...

Wauw hvor er det bare lækkert..... En sikker vinder.

Pia sagde ...

super lækker tag

majsan sagde ...

Denne var helt nydelig
Klem