torsdag den 1. september 2011

Nyt kalender år

Så blev det 1. september og få mig starter et nyt kalender år, i det jeg har lavet denne kalender. Jeg har brugt Tim H´s baroue dies, både den stor og minién, så jeg faktisk har tre forskellige dies i 2.

Jeg har "prøvet" at få de forskellige måneder til at passe til årstider.

Jeg lavet det meste af den til Logescrap i lørdag, hvor jeg som sagt manglede en pose med mine blomster og andet pynt. Så jeg fik brugt en masse pynt der bare lå og hygge sig i min tote. Jeg har så tilføjede lidt mere pynt efter jeg er kommet hjem.


Ha en dejlig 1. september.

6 kommentarer:

Nikolette sagde ...

Ja hold da op, hvor var du børne-fornærmet over, at du havde glemt dine blomster.. der var ikke noget som helst andet som duede GG

nedergaard ( Lissy ) sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er det smukt... super flot lavet og en rigtig god ide.
Ha' en god dag, knuss!!!

Heidi sagde ...

Lekkert!
Takk for inspirasjonen:)
Ha en riktig god helg, klem:)

Anne Bente sagde ...

waww total rålækker, så flotte detaljer

knusss

Dortesjs sagde ...

rigtig fin kalender flot arbejde du har lavet du er da meget kreativ og det ses