tirsdag den 28. februar 2012

Scrappe mutter til Logescrap

Scrappe mutter er min søde mor, der her er fotograferet til Logescrap. Materialerne til layoutet er fra Kaiser Craft igen, hvor jeg har brugt papir fra både Sweet Nothings og den nye serie These days. Super lækker papir serie og nu har Gitte fra Hobbyboden også fået die cut posen hjem der passer til Sweet Nothings, så mange lækkker die cuts er der i.
Billedet af layout er ikke super, men blomster og blonderne er sprayet med glimmer mist, old Lace, der giver mere glimmer end farve.

Bliver lige nød til, at fortælle, at Prinsesse albummet har givet lykke. Moren græde over det og Emma er vild med at peg, mærke og se med fingerne.

Og jeg selv genvinder kæfterne og energien efter min galdebælde- og galdestensoperation. Fik taget hele bælden ud, der var kronisk betænde, en masse galdesten og en kæmpe galdesten ( en af de større de har taget på Køge Sygehus). Se nu frem til forår og tiden hvor cyklen skal ud igen og det kan ikke gå hurtigt nok.

Ha en dejlig scrap uge.....

5 kommentarer:

Mariastine sagde ...

Super flot LO du har lavet her og jeg er også helt vild med dit prinsessealbum ;o)

Fortsat god dag.

Nikolette sagde ...

Flot! Og jeg ved jo lige nøjagtig, hvor scrap din mor er GG

morkaren sagde ...

Hvor må det være dejligt at have en mor (eller datter) at dele scrap med. den tur med galdesten og fjernelse af blæren tog jeg 18 år siden, det var ikke sjovt, men dejligt vi nu går vår og sommer i møde, god bedring, pas på med stærk kaffe. knus morkaren.

Karina Beck sagde ...

Wauw, flot detaljeret layout!

God bedring. Jeg håber, at vi snart ses.

Anonym sagde ...

This cards images are look so innovative and colorful.Flowers,Ribbons are so attractive look.

excel training