onsdag den 18. april 2012

La santa sport

På weekenden´s SAM, havde vi en lille konkurrence omkring det bord jeg sad ved. Vi havde før SAM, fået at vide vi skulle lave et sommerlayout med 2 billeder, Stinne ville lave en skits til os og vi skulle hver have en pyntting med til hver om bordet.
Her er mit layout, hvor jeg brugt mønsterpapir fra Octorber Afternoon, lækkert med træmønster. Pynten fra de andre, dog ikke det al sammen, da nogle af tingene var lidt for børne til mig.
Layout er jo lidt underpynt, i forhold til min vanlig stil, men jeg endelig lidt vild med det adligevel. Pss, billederne er af min niece Cathrine, som er på idræshøjskole for tiden og bl.a. har været en tur på La Santa Sport med højskolen. lækker billeder ikke???

3 kommentarer:

Pialine sagde ...

Skønt sporty LO, kan faktisk godt lide at der ikke er så meget pynt på for billederne taler for sig selv sammen med det valgte pynt.

Karina Beck sagde ...

Det er et flot layout. Jeg kan rigtig godt lide din enkle stil også.!
Sjov udfordring forøvrigt!

Pia sagde ...

det er bare supert lo ,jeg så godt Lise og Gittes layouts, det er fantastisk så flotte i har fået lavet sommer lo, sjov udfordring