søndag den 24. juni 2012

Olde Curiosity Shoppe - mini album

Indrømmer gerne jeg hader fodbold, er sikker på TVét gå i stykker, hvis det skal vise fodbold, så jeg benødende aftnerne med fodbold på alle kanaler til at være kreativ. Først vil jeg dog sige, jeg ser mange you tube videoer. Så mit album er lavet efter tutorials og inspiration fra you tube. 
Jeg har lavet et mini album med Graphic 45´s "Olde Curiosity Shoppe".  
 Albumet bestå at en kasse med tre sider foran og to indsættes inden i, som kan tages ud. Her ses side 2 og 3. To helt flade layouts.
 Det ene indsættes.
Og det andet. 
Og så prøver jeg lige med en meget amatørarttig you tube video. Og ja, den vender forkert. (Er rød i hovedet). Håber det bliver bedre.  

God fornøjelse, vil blive glad for lidt tilbage meldinger på videoen.  

8 kommentarer:

Riet sagde ...

So beautiful Connie.

Hugs Riet.xx

Pia sagde ...

super rålækkert album

Karina Beck sagde ...

Kanonflot album!

Pialine sagde ...

Simpelthen fantastisk, og videoen vender rigtig :)...jeg er godt nok imponeret....kunne dog ikke nå at se scrapperen ...;) Knus

Pialine sagde ...

....forøvrigt godt filmet med en hånd :)

Pialine sagde ...

....forøvrigt godt filmet med en hånd :)

Charlotte Ravn sagde ...

Fedt album Connie og sejt, at du laver en video! :)

Anonym sagde ...

wauw det er bare for lækkert det album.....og jeg har det som dig. Pt. sidder Jørgen og Malene og ser fodbold. Jeg blogger og ligger på panduro til torsdag og fredag..hi.
Knus
Dorte