søndag den 7. oktober 2012

Memories

Er vild med Prima´s papirserier, her er det Tea Tryme, jeg har brugt sammen med et billed af mig selv. Jeg var i den fine kjole, da jeg skulle til sølvbryllup og jeg må da næsten have været balprinsse den dag med den kjole.
Som man sikke fornemmer på billdet er der mange lag på layout, hvilket giver en god effekt. Nogle af blomster har fået glimmemist, vintage pink, så de har fået en lyst lyserød farve. 
ja, et layout lige efter mit hoved. Nu skal det pynt i stuen.

Nu er det snart tid til Scrap`N`Dream igen, små 3 uger, glæder mig vild, da det altid er så hyggeligt.
Ses vi????

6 kommentarer:

Pialine sagde ...

Sikke et skønt layout du har fået lavet, et mindefuldt LO samtidigt dejlige farver og rigtige skønne detaljer :

Dorthe sagde ...

Ååårh hvor er det et fint LO Connie!
Lækre lækre farver - og en masse af dine smukke detaljer. Smukt arbejde!

Karina Beck sagde ...

Super flot!

Nikolette sagde ...

Hvor er det fint!
Og ja, jeg kan nu udgive det jeg laver. Opgav at redigere billeder på min mac og fik installeret PSE på min arbejdscomputer og så voila fik jeg redigeret billeder og udgivet dem på bloggen ;D Flot ikke?
Håber vi ses i den kommende uge

Netti sagde ...

Hvor er det bare lækkert! :) Og sikke et sødt billede af dig :)

Annette / aka sagde ...

Hvor er det smukt.
Alle de lag og alle de blomster giver en fed effekt. Papiret er jo som skabt til den lille prinsesse.
Håber ikke at fornærme dig, ved at gætte på, at fotoet er fra omkring 1960-65.