fredag den 12. april 2013

Kort med stempler

Et kort med mindst 3 stempler lyder udfordring dengang på Panduro Hobby Scrapbooking´s blog
Panduro Hobby har fået rigtig mange produkter hjem til Art Journaling og de kan jo bruges til andet, bl.a er der mange fede ting til dreng/herre kort og layouts. Jeg har brugt en masse af disse ting til mit kort her. Jeg har brugt stempler til baggrund (tekststempler), tekststemple til overskrift, luftballonen, som hovedmotiv, den er farvelagt med ProMarkers. Og uret er stemplet på mønsterpapiret og klippet ud og derefter brugt som en pyntting. 

Så lige et piget kort også, hvor jeg har leget med mine ProMarkers på både den søde engle og på sommerfuglene, som er stemplet direkte på mønsterpapiret.

 Husk at deltage i vores udfordring på Panduro Hobby`s scrapbookingsblog, samt se hvad de andre designer har fundet på og  en materialeliste til mine kort.


2 kommentarer:

Susanne Grundvad Jessen sagde ...

Hvor er det et flot herrekort i dæmpede farver. Skønt at bruge stempler....

Lisa Rasmussen sagde ...

Rigtig lækre kort, herre kortet er super fedt og sikke lækre stempler ;O)