fredag den 14. juni 2013

Life of poppy

Da jeg tegner/maler daglig er det kun meget lidt af det der kommer på bloggen. Men denne Sommerpige og valmuller blev til igår aften, hvor jeg igen skibet tvét til fordel for hygge ved scrapbordet.
Hun er side 2 og 3 i min nye art journaling bog. Bogen er ikke til mixed media, men jeg limme siderne sammen, så de bliver tykker og giver dem en lag gesso, inden jeg begynder.
Valmuller er et stempler fra Hero Art. Og piger blev rød håret, som hun passede til valmuller.

I er velkommen til at spørge til materiale og teknikker.  

Har en dejlig weekend, her stå den på arbejde.

9 kommentarer:

Maryann Laursen sagde ...

Rigtig flotte sider Connie. Hvorfor viser du da ikke noget mere af det du laver på din blog??? Vi vil da gerne se meget mere af det du laver.
Há en rigtig god week-end nu, selv om den står på arbejde.

Annette / aka sagde ...

Utroligt som du er kommet efter den teknik - også. Og så flot du kan tegne de ansigter.
Farvekombinationen er jo selvfølgelig også i orden. Bare så fint det hele, siger en der aldrig er nået længere end til at tegne tændstikmænd. Hihi.
God weekend herfra.

Christina sagde ...

Det er virkelig nogle flotte sider.
Ville ønske jeg kunne finde ud af det

Karina Beck sagde ...

Wow! Du er simpelthen så dygtig Connie! Det ser godt ud med valmuerne fra Hero Arts her!
Hvad hed de tusser, vi brugte udenom uglen og sommerfuglene? De var fra Faber Castell ikk?
Ærgeligt, at du ikke kunne komme med i morgen.
God weekend.

Riet sagde ...

What a gorgeous card.

Hugs Riet.xx

Life moments sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lisa Rasmussen sagde ...

WOOOOW, Connie det er bare så flot ;O)

Jytte sagde ...

Jamen, dog!! Hvor er det bare SUPER flot!! Du er da bare SÅ dygtig!!

Glæder mig til at se mere :)

Charlotte Ravn sagde ...

Super lækker side!