torsdag den 19. december 2013

En værinden gave a la Jane

 Inspirere af det fine glas med pebernødder jeg fik af Jane tidligere, har jeg lavet dette glas til min mormor med hjemmelavet julekager i. Den fik med pyntning hele armen med glimme, blomster og forskellige bånd, samt et par julekulger. 
 Toppen startede jeg med en stykke mønsterpapir og så pyntede jeg bare løs. Kan anbefald at bruge en limpistol, så limmen tørre hurtigt. Min limpstol er pakket væk, så jeg sad limet fast til glas og blomster til limen tørret. 
Det er da jul, og julet.

Ha en dejlig krea torsdag. Det er snart jul, og selvom julehumøret er lidt lang væk her på byggeplads, så ser jeg enden. Sidder og venter på kammemanden kommer og laver det sidste vindue og så kan jeg sætte på plads og rytte op. Og så kommer julestemningen forhåblig.

Glædelig 19. december

6 kommentarer:

calmlund sagde ...

HVor er det fint

Maryann Laursen sagde ...

Super fint glas og en rigtig god gave til dem, der ikke kan selv mere, og de vil som regel gerne há det og de har som regel ikke brug for en masse andet heller,

Unknown sagde ...

Skøn gave, der bliver en heldig modtager

Annette / aka sagde ...

Så fin en gave. Og din header er jo fantastisk.

maria sagde ...

Sikke en skøn gave

kortmager sagde ...

Jeg ville ikke have noget imod at modtage sådan en værtindegave :-)