søndag den 30. november 2014

1. advent - Års stjerner


1. advents søndag, 
Vi har en stille og rolig søndag idag, efter en større familiefest igår, hvor vi først kom i seng i dag. Så hovedet er til at laver lidt julepynt og kikke på gaver fra min fødselsdag igår. Jeg fik en Råskog vogn til, hvor mine mix media ting skal bo og fra min dejlig kæreste fik jeg en Silhouette, den nye, som jeg skal til at finde ud ad hvordan den virker.

Tilbage til stjernerne, jeg laver dem hver år bare fordi de er let og ligner en millon.
Sidste år lavet jeg en you tube video, om hvordan den laves,så du selv kan prøve den.
Ha en dejlig 1. advent





2 kommentarer:

Gitte sagde ...

Super flot stjerne du har lavet. :)
Er også igang med at lave en, så kan jeg lige smug kigge på videoen. ;O)

Et stort tilllykke med din fødselsdag igår søde. :)
Forsat rigtig god 1. søndag i advent.
Knus

KFE Design sagde ...

Forstår at du havde en god i går - tillykke. Ja de stjerner er bare så flotte.