tirsdag den 13. januar 2015

Hello 2015 - forside

Så fik jeg lavet min forside til Project Life 2015. Selvfølgelig i ynglings farver guld og teal farvet. Silhouette maskinen har været i brug flere gange, materialerne kommer fra Amy Tan "Plus One", en serie jeg hele vild med. 
Her har sille rigtig været på arbejde. Hun har tegnet og ud skåret tages og talet 52 stå hun også bag og så er det emboss med guldglimmer bag efter. 
Her har jeg stemlpet med mine Kesiárt stemlper og med en PixScan måtte til Sille fået hende til at skærer stemplet ud. 
Efter jeg havde bruget PixScan måtte, har jeg gemt cut filen og lavet "stemplerne" mindre i sille programmet og så skære ordene ud igen. Her er det ordet "love" der er leget med, så passer ordene bedre i PL størrelse og stemplerne har nu fået flere anvendelse måder.

Ha en dejlig tirsdag



1 kommentar:

Unknown sagde ...

Super flot forside