tirsdag den 7. april 2015

Fødselsdagskort til en skør fugl

Min dejlig far blev 70 år i søndags, så der skulle selvfølgelig et kort til.
Da jeg sad og kikke på Pinterest faldt jeg over disse Crazy birds fra TimHolzt og så måtte jeg bare lave et kort med dem, de er prefekt til min far. 
Fløjte Hans sidder ind i kort.
Stemplerne er farvet med ProMarkers
Hvorfor så de craty birds. Jo, min far fløjter altid, han tænker ikke over, men han små fløjter altid.
Og så laver han træfugle. Disse små fugle havde han lavet til fødselsdagsbordet/påskebordet som små navnskilte, en til hver af gæsterne. Sikke et arbejde.

ha en dejlig tirsdag

5 kommentarer:

Dortesjs sagde ...

gudd hvor er de skønne de små fugle din far laver, det kan du godt fortælle ham ;O)) og et super sødt kort du lavede til ham. skønne fugle også

Vivi sagde ...

Skønt kort, de fugle er fantastiske....

Dortesjs sagde ...

hej igen blot for at sige at dit kort inspirerede mig i sådan en grad at jeg har købt stemplerne og lavet kort. jeg har linket til din side.

Karina Beck sagde ...

Lækkert kort. Og rigtig søde fugle din far har lavet!

Camilla sagde ...

Det kort lyder da til at passe perfekt, flot. Din fars fugle er altså så herlige.