torsdag den 11. oktober 2007

Bogmærker






Fik lige lyst til at prøve til lidt andet format end 12" x 12" til LO eller 6" x 6", som jeg bruger til kort. Bogmærkerne er ca 6 x 12 cm, og var en sjov lille udfordring med masser af muligheder. Den stor udfordring er ikke at komme til at 3 d det med knapper og brads som jeg elsker brug. Så det blev bare til et par blomster og lidt doodling med et stemlpe. Skal da have lavet et par stykke til, da det er sødt at finde sådan et mærke i bogene i stedet for gamle kuponer, bonner eller et stykke af avisen.

12 kommentarer:

Charlotte Ravn sagde ...

Super dejlige bogmærker og ja ind imellem er det dejligt med et andet format, end det man altid laver :)

Ragna sagde ...

Hvad er det for noget piratpapir du har brugt? Det ser supergodt ud.

Unknown sagde ...

Hvor er de fine og god idé. Mine unger bruger også flittigt de bogmærker jeg har lavet til dem, det er lidt hyggeligt :0)

Anne Bente sagde ...

wawww connie, de er jo bare super flotte

Pia sagde ...

hvor er de søde en super ide' som jeg vil lifte

Linda sagde ...

Hvor er de flotte dine bogmærker - det er hyggeligt at sidde og lavet noget småt engang imellem. Og som er noget andet. En god måde at bruge stemplerne på også - tak for ideen :-)

Annette sagde ...

WOW hvor er de bare flotte, men det må da være lidt svært at læse når man hele tiden vil kigge på det flotte bogmærke :-)

Tanker fra
Annette

Charlotte sagde ...

Arj hvor er de flotte! Nydeligt arbejde, Connie! :-)

Else Slipsager Petersen sagde ...

Du er hermed blevet tagget af mig. Du kan se på min blog hvad det indebærer. Håber du vil være med.

http://slipsager.blogspot.com/

jeg er vilde med de bogmærker, bliver vist også nødt til at lave nogen til min store søn og mig selv.

Henriette sagde ...

Hej Haveje.
Du er også blevet tagget af mig.
Hvis du har lyst til at lege med, så kig forbi min blog.

Knus
Henriette

Pialine sagde ...

Det er nogle rigtig flotte bogmærker du har lavet - alletiders ide.

Knuz Pialine

Jette / ma11edina sagde ...

Hvor er de skønne, og sikke en god ide. De liftes helt sikkert på et tidspunkt ;-)