tirsdag den 30. december 2008

HUSK !! 2

Lidt kreativ har jeg da været idag. 2 omslag til Post-it er det blevet til i løbet af eftermiddagen. Den først gik jeg lidt glimmer amok i. Sort embossing med glimmer. Et nyt hit ;o)) Og man kan godt emboss på stof blomste. Papir fra igen Basic Grey.
Her er papir ikke fra Basic Grey, men det lækker Kaiser Craft papir. Blomsten er nogle nye lækker fra Papirloftet i Norge. Dem måtte jeg bare have. Kender i det???
Mål til omslaget er 10 x 19 cm + karton til indsiden på 7,5 x 7,5 og 7,5 x 1 cm.
Mønsterpapiret fabses 1 cm ind hele vejen rundt + 9 cm ind fra begge enderne. Hjørner klippes skråt af incl. midten. Det hele limmes samlen og pyntes.
God fornøjelse med søforklaring ;o)) og godt nytår ;o))

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Endnu et par flotte post it. Er det sort embossing MED glimmer eller putter du glimmeret i pulveret??
Kender rigtig godt det der, med at MÅTTE eje. Jeg har lige været forbi Dreampapers igen i dag!!
Godt nytår.
Karina

Anne Bente sagde ...

åhhh den er jo bare super flot, jeg elsker jo glimmer,
rigtig godt nytår til dig og dine, jeg vil stadig følge med i 2009

Majer sagde ...

Du ønskes et rigtig godt og lykkebringende nytår.
Ser frem til at følge din blog i det nye år.
Nytårshilsner fra Majer

lam sagde ...

to søde og flotte post it. Rigitg godt nytår

Mutte sagde ...

Jeg vil også lige ønske dig og dine et rigtigt godt Nytår. Tak for det gamle år, det har været hyggeligt at følge med på din blog i år. På gensyn i 2009