søndag den 28. marts 2010

En af mange......

Hmm, det er godt nok ikke layouts jeg har fået lavet i år. Men så har jeg jo fået lavet mange lektier til gengæld, så det for jeg nok glæde af senere i min uddannelse og livet. Idag har jeg lavet dette vinterlayout med billeder fra Mosede Havn en vinterdag her i februar. Papiret er fra Scrap House og jeg var ikke i tvivl om at billederne og mønster papiret var bare lavet til hinanden. Papiret hedder Fågelsång og er designet af Pysselgumman.
Jeg har kikke lidt på skitsen hos Skissedilla #53, men jeg er nok løbet lidt af sporet som jeg pleje. Papir, chipboard og de sort blomster har fået gråsort glimmer mist, det ses ikke rigtig på billederne. Metalblomster er fra Fakta og halvperler Netto.
God uge til alle, måske påskeferie? Jeg skal på skole, hvilke jeg glæde mig til og så stå den på naturfag.

5 kommentarer:

Nikolette sagde ...

Brrrr, siger jeg bare. Jeg kommer helt til at fryse, når jeg ser billedet! Hvor har du bare fanget Temperaturen i billedet og scrappet den så man føler "man er der". Hvordan bærer du dig dog ad?

mi@ sagde ...

Takk for et flott bidrag til skissedilla. Lekkert med metallblomstene og glimmermisten.

Fint om du kan lagre bidraget ditt på denne måten neste gang :-)
http://skissedilla.blogspot.com/2010/02/en-liten-oppklaring-forhapentligvis.html

Benita sagde ...

Vildt flot layout! Er vild med samlingen af blomster i det ene hjørne. Genialt at bruge de mange mange billeder af sne man har fra vinteren i år.

Pia sagde ...

wow så super lækkert layout Conni med så mange fine detaljer. Du må have en god påske.
knus Pia

Gitte sagde ...

Hold da på hvor er det LO bare smukt. Papiret er rigtig nok helt perfekt til de billeder.

Wow hvor er det påskeæg bare lækkert. Hvor har du pyntet det smukt.:) Jeg kan godt forstå at din vejleder blev glad for det lækre guldæg.:) Kortene du har lavet er også utrolig flotte. :)
Du og din familie ha' en rigtig dejlig påske.
Vi ses snart:)
Knus