søndag den 22. august 2010

18 år - tillykke

Min niece, Cathrine, er blevet 18 år og jeg har lavet det tag til at følge med gaven. Der er leget med hero Arts stempler og distress ink.
Her er gaven med nogle af havens blomster på.
Bloggen er nok lidt stille de næste par måneder, da jeg læser til eksamen fortiden, jeg skal til de to første om en måned, hvor jeg skal op i dansk og kultur og aktivitetsfag. Men jeg håber på lidt tid og lyst ind i mellem til et kort eller to. Og jeg kommer også til Scrap `N`Dream den 11. sep., hvilket jeg glæder mig til.
Ha en god søndag, alle sammen. ;O)

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Lækker tag og gave.
Og rigtig god eksamens læsning.

Riet sagde ...

This is so wonderful Connie.

Hugs Riet.xx

Linda sagde ...

Skøn tag, dejlige blomster.
God dag til dig

AGJ sagde ...

Hvor ser den dog smuk ud den gave.
Held og lykke til dine eksamener.

Charlie sagde ...

Det er da næsten ligemeget hvad der er indeni pakken - kortet og blomserne er så fine det er gave nok. =0) Jamen så ses vi da 11.9. det er første gang jeg kan deltage så jeg glæder mig også.

Unknown sagde ...

It looks realy good, but it have to be some gift to be better than it looks.