onsdag den 26. januar 2011

100 % - hun er da bare dejlig

Jo, jeg er her i nu. Arbejde og mit strikkeri har bare taget overhånd. Nå men, det er rigtigt længe siden jeg sidst har farvelagt stemlper, så jeg er ude i andet forsøg på denne dejlig dame, som jeg købt på SAM´s i efterår. Man glemme det jo.

Jeg gå og glæder mig til Scrap`N`Dream om små 2 uger. Glæder mig til en altid hyggelig og godt planlagt dag fra Annette og Brit´s side. Hyggelig tøser at sidde sammen med, snakken og hilsen, shopping, god mad, det hele. Håber vi ses...

Ha en dejlig sne og sol dag her i januar................

7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Flot kort og et herligt stempel.

Anne Bente sagde ...

super kort, og det stempel er da bare for herlig.

Charlie sagde ...

Hej - herligt kort - jeg glæder mig osse - og til softicemaskinen!! så vi ses kan du tro - nu må du ikke gå helt i strikkehi- det var slemt nok vi mistede Diana og Lindse til den hobby. =0)

Birgitte sagde ...

et flot kort og et dejligt stempel

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Sikke et sødt kort og hvor er det et herligt stempel... flot farvelagt

Ha en dejlig torsdag

Riet sagde ...

What amazing card Connie.

Hugs Riet.x

Stinne sagde ...

Lækkert kort - og med stempelkælderens design - You make me Proud ;-)