tirsdag den 12. april 2011

The Umbrella Man

I mens jeg er bukket under for en forårs forkølelse, kom postmanden med en lille pakke til mig. Nye Tim H. dies. Jeg må indrømme, at jeg har forelske mig i flere af hans dies fra CHA2011. Så med masse af papirslommetklæder og en del hosten, kan jeg lavet det kort med The umbrella man. Blomster er lavet af 4 blomster, super let at lave. Og Bingo brikker, nej, de er ikke Tim H´s, men købt i den lokale Røde kors butik til en flad 10ér. Ha en, host, dejlig tirsdag. ;O)

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Uha et lækkert kort. Flot med den hvide embossede tekst i baggrunden.
Den Umbrella mand er da også for lækker.
Jeg har lige bestil tre af Cha 2011 dies´ne til afhentning på SAM. Det er bilen, ginen og nogle små sommerfugle ; )
Lækkert fund, du har gjort med de brikker. Jeg kommer nok til at købe TH udgaven på lørdag. De er i hvert tilfælde på min liste ; )

Unknown sagde ...

Lækker kort, med flotte detaljer.