søndag den 6. november 2011

Årets første julekort

Så fik jeg taget mig sammen og fik taget hul på årets julekorte med det første. Og selvfølgelig skulle min lysestage i brug igen. Til kort er der brugt forskellige die inclusive den ny indkøbet kristrørne die, se lige hvor sød og fin den er.

Kristrørne dien kommer fra Cheery Lynn Design, B148 Holly Flourish og jeg købt den hos scrapfactory


Igår var jeg på hyggelig indkøbstur på SAM. Dejlig at få hilst på en masse. Jeg blev bare ligt dårlig til sidste af varme og undskylder for at jeg var lidt kort for hovedet.



Ha en dejlig søndag.

5 kommentarer:

morkaren sagde ...

Nej for et smukt julekort, dejlige dies du har brugt sammen, og den kristorn gren har jeg da ikke set før, en er bare så fin. v.h. morkaren.

Anne Bente sagde ...

åh---- så smukt, og den kristorn die, hvor er den fra, den må jeg ha fingre i :)

knussss

Annette / aka sagde ...

Hvor er det bare smukt.
Den lysestage og den kristtorn-die er bare sådan et par gode ting.

Riet sagde ...

What a wonderful card Connie.

Hugs Riet.xx

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er det et smukt julekort... lækker dies du har brugt og så flot med guld bag ved

Ha en god uge!!!