tirsdag den 24. april 2012

anno 1874

Så er den nye papirserie fra Prima, Almanac, også lande her hjemme. Ja, endelig købt og lavet jeg dette layout på SAM, men manglende bare lige lidt. Jeg er vild  med papirserie i sine sort, lyserød, lysebrud farver og alle de elementer der er i papiret. Layout blev et rigtigt sylayout med billedet af min gamle symaskin, købt billigt i en røde kors butik og købt til scrapbooking.  
Blomster på layout er spray med goosebumps shimmer, der giver dem et vokslook med lidt glimmer. Trådspoler har jeg halvet og bemærk lidt den stor sakse chrams.

Ha en dejlig kreativ uge.

6 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Utroligt flot layout med alle de syting - incl. billedet af den gamle symaskine.
Flot blondekant der minder om et gammelt lommetørklæde, og så dine smukke blomster.
Saksen er da bare et fund hertil.

Karina Beck sagde ...

Kanonlækkert sat sammen! Mange flotte detaljer.

Dorthe sagde ...

Er du bims et fantastisk lækkert LO - Du er stjernedygtig til altid at lave de fineste detaljer! Wauw!

morkaren sagde ...

Skønt LO, med din gamle symaskine, og den store charmssaks har jeg også (vistnok købt af Pips)den er lækker. knus morkaren.

Riet sagde ...

So beautiful Connie.

Hugs Riet.xx

Pia sagde ...

wow Connie hvor er det et flot layout, fyldt med søde detaljer, ja det papir er jeg også vild med det et så lækkert i deres duschede farver
Du må have en god dag