søndag den 17. februar 2013

F for Frederikke

 Igår var jeg til Logescrap, super hyggeligt som altid, men jeg kørt hele træt og tog hjem før konkurrance tiden udløb, men dette layout var lavet til en af konkurrancer, hvor man skulle have 1 lynlås på, 2 klemmer, 5 træfigurer, blind blind og titlen skulle være med hvide bogstaver.
Jeg undskylde blisen i billedet af min niece Frederikke. 
Jeg har til layout brugt min præmie fra scrap`n`dream, Prima`s Tea Thyme serie.
De store roser er hjemmelavet.
Klemmerne, den stor var svær at bruge, da den er høj. Så imellem lagene af mønsterpapir under billedet er der masser af 3D tape, så det hele bliver forhøjet. På klemmen har jeg lavet et hul og sat charms på.

Ha en dejlig kreativ søndag

Jeg er gang med at fornye et maleri fra stuen, eller også ødelægger jeg det, vi for at se. Foløbet der er masser af tørtid til at lave et par bestillingskort færdig. 

5 kommentarer:

Þórunn sagde ...

virklig flot

Dorthe sagde ...

Hvor er det fint. Lækkert papir du har brugt. Sjovt med klemmen - selvom den er høj :)

Lisa Rasmussen sagde ...

Super lækkert layout med fede detaljer, den med charms i klemmen skal jeg helt sikkert lifte.
Glæder mig til at se hvad du er ved at "ødelægge" ;O)

Susanne Grundvad Jessen sagde ...

Det ser super lækkert ud. Papiret er da godtnok super fint. Elsker blomsterne og farverne.

Annette sagde ...

Super flot LO du har lavet ud fra udfordringen. De burde lave nogle klemmer der ikke var så høje. Ja, trist du kørte tidligt, men man skal også lytte til sin krop.