fredag den 24. maj 2013

Each life needs...... - mixed media

 Super emme denne gang i den ny udfordring på Panduro Hobby Scrapbooking´s blog, dengang lige efter mit hoved mixid media og art jounaling. Jeg har valgt at lave  mixed media, og have masser af maling, farver til langt op ad arme. Elsker det. De 2 sider i min art jounalings bog, har masser af 
 lag. Jeg startede med et lag gesso, så maling i blå og grøn toner, pink maling fik siderne også.
Derefter sætte jeg mønsterpapir på, samt et par bogsider, og gav siderne lidt hvid maling blandet op med vand. Så gik jeg igang med Neocolor 2, først bunden, der fik lidt grønne farver og så gik jeg igang med blomsterne. Neocolor 2 er voksfarvekridt som er vandopløselig i med høj kvalitet, og super sjove at arbejde med. Jeg har bruge meget tid på skygge på blomster og doodling. 
Tilsidst er siderne lavet færdig med stempler, skabelogger og tekst.

Husk at deltage i vores udfordring på Panduro Hobby`s scrapbookingsblog, samt se hvad de andre designer har fundet på og  en materialeliste over alle i dejlig materialer jeg har brugt til mine 2 mixed media sider.

God fornøjelse. 


4 kommentarer:

Maryann Laursen sagde ...

Hvor er det bare flot Connie, du kan bare det der med mixing stuff.

Christina sagde ...

Waw hvor er det flot.
Skønne farver :-)
Ville ønske jeg kunne sådan noget !

Gitte sagde ...

Det ser bare godt ud. God weekend

MosteH sagde ...

HVor er det bare fantastisk lavet. Helt vild med det.