mandag den 21. juli 2014

Sommerhus ?

 
Så er det mandag igen og min sommerferie ligger lige om hjøret, bare 3 arbejsdag så er der ferie, yes.
Kæresten og jeg har være en tur i Dragør Havn og der så vi dette mærkelige hus, en lille bitte sommerhus, der var højt op i luften. Det blev der taget billeder af og nu er de også scrappe, for huset var sødt og lidt skægt.  
Jeg har igen brugt den dejlig serie fra Simple Stories "The stories of us" både 6 x 6 paper padén og Basic Paper kitét. Da jeg startede layout skulle det have været sort/hvid, men farven fra den blå himmel, fik min til at sætte de farvende flag på.

Ha en dejlig mandag, nyde vejret og solen og hold varmen ud. 



1 kommentar:

KFE Design sagde ...

Hvis jeg havde set dette hus, er jeg helt sikker på, at jeg også måtte have billeder af det. Jeg kan rigtig godt lide at du har brugt farver til flagene udover den fantastiske blå.