torsdag den 9. juli 2009

Så er festen slut

Ja, jeg har stadig gang i konfirmationsbillederne, der er også små 800 stk, så der er til et par layouts i nu. Her har jeg brugt papir fra de 2 nye serier fra Basic Grey, Lemonade og June Bug, som kan købes i Dreampapers. Det "hvide" mønsterpapir startede med at få yderligere mønster med en kageservilette og glimmer Mist. Kanten blev klippet med en mønstersaks og hullet, hvor efter båndet er trukket igennem.
Min nye Silhouette har været på arbejde igen. Se lige de detaljer den laver, så fint.
Når festen, konfirmationen, er over, ja, så skal der sendes takkort. Her et eks. på det. Enkelt og hurtig og lidt hjælp fra Silhouette til den smukke sommerfugl.
Jeg vil kast mig over konfirmationsalbumet. Forsæt god torsdag. ;O)

12 kommentarer:

Pialine sagde ...

Wow, hvor blev dit LO flot - sikke mange lækre detaljer - er helt vild med den sommerfugl :o) Silhouette hmmm sådan en vil jeg gerne eje.....men andre køb kommer før denne desværre ;o(
Knuzzer
Pialine

Mette sagde ...

Hvor er det bare flot, det du har lavet. Og sikke mange detaljer. Fedt alt det man kan lave med en silhouette.

Riet sagde ...

Ohhhh Connoe,what beautiful,l love the papers and colours.
So gorgeous details.

Hugs Riet.x

lam sagde ...

Wow hvor er den gine bare lækker og sikken et skønt layout

Anne Bente sagde ...

wawwww hvor er den dog bare total lækker,

Sarah sagde ...

Super LO og kort. Har også købt noget af det papir. Må se hvad jeg kan få ud af det.
God weekend

HenrietteH sagde ...

Hej Connie...

Jeg var i Tåstrup i dag hos Dreampapers og så det flotte kort du har lavet med sommerfuglen.
Jeg vil blot spørge om jeg kan købe nogle af disse sommerfugle af dig..??
Jeg syntes bare at de er - åh- så flotte...
Du kan skrive til mig her på min mail: henriette1001@gmail.com
Hilsen fra Henriette

Nikolette sagde ...

..ja, hvor er det underligt, så lidt man kan nå at lave til et Crop. men jeg så jo også, hvor travlt du havde med at handler :-D
Herligt, at du har været så dygtig med din Silhouette.. det varer nok ikke længe, inden du bliver dygtigere end mig ;-)

Gitte sagde ...

Ej hvor er det et smukt LO du har fået lavet af konfirmanden.:) Lækker farve. Ja men så glæder jeg mig til at se de andre 100 LO fra konfirmationen.*ggg*
Takkekortet er skønt. Lækre detaljer og mums den sommerfugl.
Neeeej det skrev du ikke, den sommerfugl er lavet på silhuetten.Hulk.
Ih jeg skal vist i gang med at spare sammen til den. :o)
Du må ha' en rigtig dejlig uge
Knus

Pia sagde ...

sååå flot layout og kort, dejlige farver og så smukke udskæringer, kan næsten friste at blive ejer af sådan en maskine

Karen (lindse) sagde ...

SIkke nogle flotte ting du har lavet! Jeg er blevet helt inspireret til at få gang i min silhouette igen :) Er ginen også skåret på den? Og hvis ja, hvor har du fundet templaten? :)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Skønt, skønt, skønt. De papirer er bedårende (jeg er i gang med et minialbum i samme serie), og dine sil-udskårne figurer er da fantastiske!