onsdag den 8. juli 2009

Scrap`N`Dream

I lørdags var jeg og en masse andre til Scrap`N´Dream. En rigtig dejlig dag, super engagement af Annette og Britt, tak for det. Det eneste dårlig jeg kan sige om det var: Det var varmt, meget varmt. Nå, dansk sommer når den er bedst, ikke. Og et stort tak for mange god grin og hygge til pigerne jeg sad sammen med. Og Nikolette, du er super dygtig ;O)
Jeg lave en lille konkurrece med mig selv, hvor mange ting fik jeg færdig. Det let 4 julestjerne, elsker at lave de stjerne og det bliver til rigtig mange hver år til jul.
Nye stemlper og så vandt jeg en papirpakke fra love2scrap, som blev brugt til 2 sommer kort.

Det ud over fik jeg lavet en 7-8 sider til et konfirmationsalbum jeg har gang i. Der kommer billeder af det nå det engang er færdig.
Forsæt go uge.

7 kommentarer:

Pia sagde ...

super søde kort i dejlige farver. Sikke meget du nåede trods de høje temperaturer. Du må have en god dag.

Riet sagde ...

What a beautiful cards and creation Connie,l love the images and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

Birgitte sagde ...

Flotte kort og flotte stjerner....
hvor store er stjernerne???

Pialine sagde ...

Hvor blev stjernerne flotte - dem må jeg altså også have gang i ;o) Supersøde kort med lækre detaljer.
...og selvtak da, vi havde det rigtig sjovt og hyggeligt :o)
Knuzzer
Pialine

Sarah sagde ...

Super flotte sommer kort.

Karina Beck sagde ...

Det var dog imponerende at du nåede så meget. Det er jo næsten hvad jeg når på en måned ; )
Superfine kort og stjerner!

Gitte sagde ...

Ja det var rigtig meget du fik nået i lørdags. Stjernerne er bare flotte. Helt vild med dine kort. Super detaljer.
Du må ha' en dejlig torsdag.:)
Knus