lørdag den 9. januar 2010

Et nyt og et gammelt

Da jeg nu var igang forleden dag, fik jeg også trykket Tilda fra Magnolia på roserne, iløbet af de sidst par dag fik Tilda også farver og her til eftermiddag et kort at sidde på. I november fik jeg jo ryddet op i mine bånd, så nu var det overskueligt at finge det grøn bånd der passede til det søde Melissa Frances papir. Eller bare lidt perler, roser (selvfølgelig) og et par stemlptryk.
Det her er det enste kort jeg har lavet i hele december månedet. Et rigtigt vinterkort med de skønne Tim Holtz stemlper.
Jeg vil gerne takke for de dejlige kommentarer I har ladt her på bloggen, de varmt bestemt og jeg synes jeg komme til at savner scrapverden. Så jeg har medlet mig til Scrap`N`Dream og glæder mig som et lille barn til at møde jer der og al hyggen og måske lidt shopping ;O)
Håber vi ses til Scrap`N`Dream den 13 februar.............

7 kommentarer:

Pialine sagde ...

Aj hvor har du masket det godt, det må jeg huske det er en rigtig god ide at sætte Tilda på roserne :o)...Forøvrigt et rigtigt smukt kort, kan godt lide de roser du har sat sammen. Flot vinterkort i skønne farver, fik du det mon sendt ?
Som du allerede ved kommer jeg også til Scrap´n Dream og glæder mig lige så meget som dig :o)
Knuzzer
Pialine

Riet sagde ...

What a beautiful cards Connie,i love your image and colours.
So gorgeous papers and details.

xx Hugs Riet.

Charlie sagde ...

Sikke fint hun sidder der Connie, bare hun nu ikke får torne i numsen. FINT kort både hvad angår pynt og maling. Dejligt du er i gang igen og har lidt tid.

Lina sagde ...

Hvor er de smukke de kort - virklig virklig smukke. Jeg kommer også til Scrap'n'Dream - er jo nød til at have mit scrappe/snakke/shoppe behov dækket :) Så vi ses der :)

Pia sagde ...

så super flotte kort med lækre detaljer, ja vi ses den 13 februar

Else Slipsager Petersen sagde ...

et par flotte kort du har lavet. Lækkert Tim Holtz stempel.

Gitte sagde ...

Wow hvor er de kort bare skønne. Den tilda er da bare sød. Fede detaljer på begge.
Ja vi ses til scrap'n'dream.
Knus