onsdag den 6. januar 2010

Kan jeg huske det????

Jo, jeg lever i nu, men kreativ nej. Men jeg har været en lille tur i Prag, afslutede min 5 skoleperiode og er startede på min 4. praktik på B72 på Roskilde Sygehus, hvis I skulle blive indlagt der, hvilket jeg ikke håber. ;O). Ikke at det er en dårlig afdeling at arbejde på, svært i mod, men så er man godt meget syg, skulle jeg hils og sige. Det er en nyreafdeling, men kroniske syge nyrepatienter.

Siden nytår har jeg ligget syg, og idag er kræften begyndt at vende lidt tilbage, så jeg fik lidt overskue til at kikke på den Magnolia pakke der kom 1½ uge før jul. Hmmmm, siger jeg bare. Men nogle af stemplerne kan da bruges til andet end jul.

Her tilsidst vil jeg lide ønske alle

et rigtig godt nytår og glædelig bagjul.

10 kommentarer:

Pialine sagde ...

Godt at høre du er ved at komme dig igen og sikke travlt du har haft.Dejligt at du har været kreativ,superflot kort, er det et muffin-hylster jeg ser i baggrunden - det var sørme en god ide. Lækre farver forøvrigt.
Knuzzer
Pialine

Karina Beck sagde ...

Det er et lækkert magnolia kort.
Håber at der bliver mere tid til dig selv og scrap i fremtiden.

Lina sagde ...

Skønt skønt kort, og godt at høre at det kreative overskud er på vej tilbage.

Gitte sagde ...

Hvor er det skønt at du er tilbage på bloggen :O)Sikke mange ting du har haft om ørene,opgave, nyt arbejde og så også ligget syg. Din stakkel, men det er godt at høre at du er ved at være på toppen igen.:)
Hvor er det kort bare lækkert. Kanon farver og detaljer.:) Hvor er den magnolia bare yndig.:)
Håber vi snart ses igen.:)
Knus

Riet sagde ...

What a beautiful card Connie,i love your image and colours.

Hugs Riet.xx

Majer sagde ...

Ja, du kan vist godt huske hvordan det er du er kreativ. Det ser i hvertfald fint ud, dit kort :-)

Nikolette sagde ...

Skønt at se noget fra din hånd igen! Og hvorfor ikke starte på julekortene nu, det kan jo hurtigt blive jul igen GG

Charlie sagde ...

HEJ igen - og jo jo - du kan sagtens komme igen efter en pause - det er et SUPER kort. Selv Godt Nytår til dig. =0)

maria sagde ...

Sikke et super skønt kort, og hvor er hun da kær hende tilda.

Stinne sagde ...

Dejligt at se nyt fra dig - og dejligt du er tilbage igen! Det ser ud som om du kan endnu -KNUS