søndag den 17. marts 2013

Give your dreams Wings

Endnu et mixed media projekt, som jeg har arbejdet på i flere dage. Jeg har købt 3 stk. 20 x 20 cm malerlærreder i Bilka til 7 kr. stk. og dem har jeg inspiere af en you tube video, tror hun hedde Christine Tomlingson, forvandelet til disse 3 i 1 mixed media malerier. 
 Her er de samlet. 
 Det var især ideen, med de flyvede sommerfulge hen over læderne, jeg var vild med, desværre havde jeg ikke flere end dem jeg har på, så måske kommer der flere på.
Jeg har startede med at overføre mønsterpapir fra Kaiser Craft på læderne, noget af det med træmønster på.
 Derefter lag på lag af forskelige mediaer.
Sidste billed. Spørg bare ;O)
Ha en dejlig, kreativ søndag. 

3 kommentarer:

Lisa Rasmussen sagde ...

For sytten da hvor ser der bare fantastisk ud, de kunne godt få en plads i min stue!!!!
Du kan bare det der med mixed media, Connie.
Har slet ikke kommenteret på din sidste video men den er super god og jeg får helt lyst........... ;O)

Jytte sagde ...

Gosh!! Hvor er de flotte!!!

Gid jeg kunne hitte ud af det der :)


Knus :)

Annette / aka sagde ...

Hold da op hvor er de bare flotte. Så forårsagtigt sarte i farverne og de lette sommerfugle, der svæver hen over er jo bare så fine.
Jeg skal da love for, at du er kommet godt efter den stil....

God dag til dig.