fredag den 1. marts 2013

Påskeæg i 3D - Panduro Hobby udfordring

Så er foråret på vej og påsken kommer snart. Til udfordringen på Panduro Hobby scrapbooking´s blog denne gang,  fik jeg lyst til at laver et påskeæg i 3D. Jeg har brugt 8 stykker 12" x 12" papir, som jeg har skåret ned til 6"  x  6", så jeg havde 32 stykker papir, som jeg bukket på midten. Det først stykke tegnede jeg ægget op på, sådan at det havde en fod at stå på og så klippe jeg ægget ud og klippede alle de andre stykker papir efter den første. Papirerne blev svært, revet i kanten og derefter limmet sammen med dobb. klæbende.  Ægget har før pyntningen også fået hvid maling og glimmerstick på kanterne.
Derefter er ægget pyntet. De store gule roser er hjemmelavet af gult karton og ellers er der masser af lækkert pynt fra Panduro Hobby.
Denne lille ugle er flyttet i ægget, der er klippet ind i ægget, så han kan sidder der i sin lille rede.

Husk at deltage i vores udfordring på Panduro Hobby`s scrapbookingsblog, samt se hvad de andre designer har fundet på og  en materialeliste til mit æg. 

2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Sikke en fin kreation du har lavet.
om jeg orkede at få sådan noget lavet. Respekt.

Gitte sagde ...

Ej hvor er det påskeæg bare flot. Sikke et arbejde, men resultatet er fantastisk. Bliver helt glad i låget af de farver. :)
Du må ha' en rigtig dejlig weekend
Knuzzz