tirsdag den 31. marts 2009

Varer julen helt til påske ??

Så kom det første julekort fra min side af dette år. Jeg fik øje på det flotte 3D juletræ på en anden blog, tror det var en norske, og det skulle prøves. Endelig er det længe siden jeg lavet træet og først igår fik jeg samlet kort færdig, sådan lide til påske;O).
Jeg har ellers fået køb ind, så nu mangle jeg næsten ingenting til de kommende måneder. I søndags var jeg til scrap- og stemplemesse i Helsingborg og Postmang Per er lidt pukkerygget af alle de pakker han slæber på til mig. Bl.a har jeg fået købt masser af lækker roser til kort, i flere størrelser.
Jeg er i denne uge i punktpraktik på en demens afdeligen. Alle virker sød og jeg er kanon træt af alle de indtryk jeg får hver dag. Forsæt go uge til alle.

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Lækkert kort og flot træ. Godt at se, at jeg ikke er den eneste, der laver julekort i marts måned ; )

Riet sagde ...

woww Connie,what a beautiful card,l love the image.

hugs Riet.x

lam sagde ...

Super lækkert kort og en rigtig sød ide med ddet træ. Held og lykke i praktikken

Linda K. sagde ...

Meget flot kort du har lavet, og hvor blev træet fint :)

Pialine sagde ...

Flot og skønt julekort - juletræet er bare skønt, det må du vise mig en dag :o)
God uge til dig også søde.
Knuzzer
Pialine

troll13 sagde ...

Skønt julekort du har lavet, jeg er vild med det juletræ, det ser bare fantastisk godt ud.