tirsdag den 27. juli 2010

Prima time - sommertime

Igår sad jeg og rodet med nogle af sommerens billeder og forskellige materialer, synes jeg havde ser en lækker detaljer i det nye Scrapbooking m.m. Bladet blev hente og i det havde designer fra Prima en større artikel. Layout her blev til, som en næsten 100 % liftning af Ingvild Bolme layout fra bladet. Det opdagede jeg første langt hen i processen, for jeg var total opslugt af layout, at find ting og få det til at ligne. Det var en sjov oplevelse at "gå på jagt" i hendes layout og lurer ideer af.

Ha en rigtig god uge.

6 kommentarer:

Sabrina Krighaar sagde ...

Nu har jeg ikke set det originale layout, men dit er super flot og fyldt med lækre detaljer.

Karina Beck sagde ...

Det er super smukt og med en masse lækre detaljer. Skønt billed også med din mor.

Riet sagde ...

This is so beautiful layout Connie.

Hugs Riet.xx

Nikolette sagde ...

Du er detaljernes kvinde - hvor er det bare flot og gennemført!

Susanne Meltesen sagde ...

For hu'lan, hvor er det flot. Har heller ikke set det originale lay-out, men det kan da næsten ikke være bedre... ;o)
Super flotte farver og kanon sammensætning af materialer...

Linda sagde ...

Det er da også rigtig lækkert...rigtig sommer farver.
ha en dejlig dag