lørdag den 31. juli 2010

Samlermani

scrapsisters.dk kører der en tråd om samlermari. Jeg har grint ligt af den, for det må da indbegrebet af en scrapper. Vi samler. Tror ikke der er ret mange scrapper der overhovedet behøver at købe nået nyt i længere tid. Men vi skal jo have nyt til samlingerne, ikke ;O)

Til kortet har jeg brugt af min stemplesamling, distress ink samling, Blomster samling, bånd samling og dimsesamling. Hov og: karton og møstrepapirsamling, sværte samling og embossing samling. Tror det var det hele.

God weekend :O)

4 kommentarer:

HenrietteH sagde ...

Ja, nu må jeg jo indrømme at der er mig der har startet tråden på SS...

Og det glæder mig i den grad at jeg her har fundet min overmand m/k hvad angår samlermanier... Flot at du "tør" stå frem ... og jeg er glad for at se at jeg ikke er den eneste...

Super smukt kort... med eller uden mani'er .....

Fortsat god weekend...

Susanne Meltesen sagde ...

LOL - det er da i hvert fald noget helt utroligt flot, du har fået ud af din samling... ;o)

Riet sagde ...

This is so beautiful Connie.

Hugs Riet.xx

Karina Beck sagde ...

Rålækkert kort, Connie!