lørdag den 3. marts 2012

Sweet Nothings igen

Så har jeg gang i Sweet Nothings fra Kaiser Craft igen. Elsker det papir. Dengang har jeg lavet et layout der skal i ramme og glas på min repor. Derfor er det et billed fra min have, af min vandtørde med en kæmpe dahlia liggende og flyde rundt og min haveengel. Prima havebænken er er et ønske til haven lændge, men haven er for lille til den, desværre. Men fuglene nyder jeg året rundt min have og masser af blomster. Så et layout der der fortæller en masse om en anden hobby jeg har.

Ha en dejlig lørdag ;O)

4 kommentarer:

Anja Døj Jensen sagde ...

Lækkert LO jeg er vild med Primas små gipsting...jeg ønsker mig også en ny bænk til min have men har ikke helt fundet den rigtige endnu.
Anja

Karina Beck sagde ...

Så smukt og fuld af lækkert pynt!
God weekend.

morkaren sagde ...

Ja, men det kan jeg godt forstå du vil have indrammet, det oser af haveromantik. knus morkaren.

Anonym sagde ...

This type of garden creations look so beautiful.I really like this type of creation crafting in the cards.Than to share with us.

excel training