fredag den 14. september 2012

Smil

 Som en extra dt opgave til Panduro Hobby, har jeg lavet dette layout. Det handler også om fødselsdage, som er emmet for vores udfordring i øjeblikket, sammen med jubilæumer, for dengang, for ikke ret mange år siden, da jeg var 3, gik man til fotograffen, omkring sin fødseldag. Så her er mit 3 års fødselsdagsbilled, sød var jeg jo, ikke? 
Til layout har jeg brugt nyt lækkert papir fra Oktober Afternoon, Martha Stewart bortpunch og sommerfulgpunch. Ser den søde hæklet extra stor blomste, er vild med den. Masser af blomster og bling bling. Se mere i materialelisten
Sommerfulgpunchen er lavet 2 gang og limmet sammen på midten for er give masser af 3D effekt.

Ha en dejlig kreativ weekend



4 kommentarer:

Riet sagde ...

So gorgeous Connie.

Hugs Riet.xx

Nikolette sagde ...

Jeg synes nu, at du er lige så sød nu, som du er på billedet :D
Dejligt L/O

Sannekreativ sagde ...

Rigtig dejlig lo du har lavet.

Connie sagde ...

Så smart:)
Takk for at du deler.
Klem Connie