onsdag den 10. oktober 2012

Kort med lynlås

 Eftermiddagens udfordring har været at lave et kort med en lynlås på. Da jeg var på lidt shopping forleden dag, fandt jeg en lille guld gruppe af lynlåse til ingen penge, så jeg har nu et lille lager af små lynlås. 
Selvfølgelig skulle der en gine på, men denne gang en stemplet en af slagens, men også fra Tim H. Jeg har brugt Prima´s "Rondelle" serie til kortet. 

Ha en dejlig aften/uge

P.S. Svar til en kommetar fra Annette i sidste indlæg: "Er lidt fornærmet, for mine forældre havde ikke engang mødet hinanden i den periode du skriver om. ;0). + 10år, så er vi der." LOL


5 kommentarer:

Pialine sagde ...

Superflot kort - dejlig detalje med lynlåsen :)....den må jeg lifte en dag :) knus

Riet sagde ...

What a gorgeous card.

Hugs Riet.xx

Annette / aka sagde ...

Haha......Undskyld. Hvordan pokker redder jeg den ?
1. Hvorfor har dine forældre klædt dig ud til en 60'er fest ? haha.
2. Min computer skriver noget andet end jeg mener....
3. Nå, moden i festkjoler har ikke ændret sig i mange, mange år....
4. I ser gammeldags ud derovre på Sjælland....

Nå inden jeg fornærmer dig mere, så undskyld.....
Og så kunne jeg jo i øvrigt være din mor. Jeg mødte min mand i 70 ! hihi

Dit kort i dag er bare så smukt. Den lynlås hører så fint til ginen. Og så er den med guldvedhæng ! Flot med charms og cm.mål. Det hele matcher så smukt sammen.

PS: Min mand tilføjer, at det var værre, hvis jeg havde mødt dig IRL - og tog så meget fejl af din alder...... Og det er jo rigtigt.

God aften.

Nikolette sagde ...

Fed måde at bruge lynlås på! Det må jeg lifte GG

Dorthe sagde ...

Lækkert kort du har lavet ... Og lynlåsen er FED!! Nu skabte du så et nyt behov hos mig (igen igen) haha.

Jeg er SÅ glad for min tote! Jeg tænker på dig hver gang jeg bruger den.

God weekend.
Knus