onsdag den 19. december 2012

19. december - Et Tilda Julekort

 19. december - Et af de sidste julekort for i år. Jeg har skrevet det før, men Tilda med rensdyr er bare sødt. Er vild med det stemple. Her har jeg leget med de blå farver. Snefnuggene jeg har stemplet rundt omkring er fra Panduro Hobby og nok de stempler jeg har brugt mest denne jul. Jeg elsker snefnug, og mene jeg skal have nye snefnug hver år, og dem har er så brugt at de ikke vil sidde i pakningen mere. Må se om lidt vask af dem vil hjælpe, så de ikke bliver væk.
Gæk hvad jeg har farvelagt med. Ja, selvfølgelig mine ProMarkers. Og jeg har også haft gang i en snevejrspen. Ellers lidt blomster og mønsterpapir er en af de søde blokke fra Panduro Hobby.

Ha en dejlig 19. december


2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Fantastisk kort. Og din farvelægning er jo perfekt.
ja, små snefnug har det med at hoppe rundt og finde egne veje.....vand og sæbe kan måske hjælpe...hihi.

God 19. dec.

Pialine sagde ...

Jeg kan også godt lide det stempel.... flot julekort med nogle søde detaljer - god farvelægning :)