lørdag den 8. december 2012

8. december - Nutcracher

 8. december - Jeg har ikke glemt jer. Har bare får en sjælen gang sovet længde idag. Når man daglig er op kl. 4:30, så sover man heller ikke længde på dag, hvor man har fri, men idag havde jeg behov for det, så kl. blev 8 til morgen. Og så en gang rengøring, så her er klar til julepynten. 
 Igår eftermiddag, første på aften var jeg i Tivoli med min mor og 2 niecer, Cathrine og Frederikke. Super hyggeligt, men meget koldt. Cathrine og jeg kunne slet ikke finde varme til sidst.  
Tivoli har jo Nøddeknækkeren på programmet i år, det fik en scrapper som mig til at trække tråden over til Graphic 45´s "Nutcracher". Så gæk hvilke mønsterpapir jeg skal scrappe på, når billederne er fremkaldet. 

Se Nøddeknækkeren fra Tivoli den 7. dec
Faktasti lyseshow, dårlig lyd

Glædelig  8 december

7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud!
Jeg ved ikke om jeg når Tivoli i år.
Jeg synes at der er så hyggeligt ved juletid.
Rigtig god weekend.

Pialine sagde ...

Ja, det ser helt hyggeligt ud...glæder mig til at fryse sammen med dig i næste uge ...lol...;)

Jytte sagde ...

Jeg er VILD med de der nøddeknækkersoldater. Er bare for nærig til at betale prisen .. GG ..

Mht. til mine julescrapkasser, så var det 2 jeg pakkede sidste år - og jeg er sikker på, at 2 stadig rækker :)

Fortsat god dag :)

Jette W sagde ...

Det er bare så hyggeligt at gå rundt inde Tivoli.
Håber vi når der ind i år.

Forsat god aften:)

Annette / aka sagde ...

Hvis du står op kl 4.30 til hverdag, så skal du bestemt have lov at sove længe på fridage....
Det ser bare så flot ud i Tivoli.

Ja, gad vide hvad papir du skal scrappe med engang ? Jeg har en anelse....hihi.

God lørdag aften.

Netti sagde ...

Uha du står tidligt op ti hverdag, men da også i weekenden :) Jeg eelsker at sove længe - rigtig længe :)
Vi var i Tivoli sidste år og så godt de der nøddeknækkere. De er imponerende :)

Rigtig god weekend til dig :)

Dorthe sagde ...

Ååårh hvor ser der hyggeligt ud i Tivoli - men hvis der er alt for koldt er det nok så som så med hyggen :)
God søndag.