tirsdag den 27. maj 2014

Project Life og vellum

Så blev det tirsdag igen og jeg har igen fået lov til at lege med nogle af  Love2scrap´s lækker produkter og blogger også på deres blog. Dengang har jeg leget med vellum og Project Life, hvor jeg har brugt et lækkert sæt fra WRMK, hvor alle kortene til Projekt Life er af vellum, samt rammer og vellum die cutes fra Styleboard serien fra Crate Paper.
 Uge 19 havde jeg ikke mange billeder, så der er også plads til at lege. Her har jeg lagt kortene i lag, og pynte med en sommerfulg af vellum. 
Igen lag på lag. Dengang sidder "&" tegnet på vellumen.
Mit title kort er også lag på lag med pynt af vellum.
Pynt af vellum. Søde enkelt sommerfugle. Vellumen er god til lag på lag og ha mange mulighed og kommer i mange mønster, ferver og former. Kom bare i gang med at lege.

Ha en dejlig krea dag

Ingen kommentarer: