lørdag den 14. juni 2008

Et fugleslot

Her er lidt billeder fra dagens arbejde med fletning af mit nye fugle foderhus. Her er stangerne sat i og de første fletpil er tællet op.
Bunden er ved at være flette. Her har jeg været igang ca en time.
En time senere er arbejdet på taget begyndt.
Mange timer senere er huset eller slotet færdig. Fletarbejdet på taget er stort og tag lang tid, især det sidst, da der ikke er plads til fingerne.
Færdig og på plads i haven. Nu mangle jeg bare ligt foder til at lokke fuglene på besøg.
Imorgen skal jeg flet at resterne. Jeg skal nok ligge billeder ind af resultarne.
Forsæt god weekend.

16 kommentarer:

Majer sagde ...

Ej hvor er det bare flot!!
Jeg kan godt nok ikke selv lide fugle (har en fobi), men sådan et fugleslot måtte godt stå i min have :-)

Unknown sagde ...

Hvor flot, det er ikke kun scrap og kort du er dygtig til kan jeg se :0)

MH72 sagde ...

Hold da op det er bare flot!

Anne Bente sagde ...

åhhhh hvor er du dog bare kreativ :)

Nikolette sagde ...

Hvor er det flot. Selv, er jeg rigtig dum til at flette pil - det bliver utroligt skævt.. men men, tror det må være herligt at have en hobby, som bedst udfoldes i haven, hvor man kan bruge sine "rastløse fingre", når de ikke er optaget af at scrappe ;-)

Saster sagde ...

hold da op hvor er dit fuglehus blevet flot - jeg har selv prøvet det og også fået lavet et fuglehus men synes det er meget hårdt for fingrerne og kan slet ik' lave det så flot som den du har lavet der.

Pialine sagde ...

Wow sikke du kan Connie, flot fuglehus du har fået flettet. Jeg er godt nok meget imponeret, da jeg ved det ikke er helt let det der pileflet :o)
Jeg håber at fuglene kan lide deres nye hjem ;o)
Knuzzer
Pialine

troll13 sagde ...

Wow, det er da godtnok vildt flot, det er noget jeg gerne ville kunne, det ser så godt ud.

lam sagde ...

wow det er da blevet kanont flot og alt arbejdet værd. Sådan et kunne jeg godt bruge, hvis du en dag keder dig ;O)

Kornum sagde ...

Det er du bare sååå godt ,det er blevet super flot :)

Karina Beck sagde ...

Hvor er det bare lækkert. Flot lavet.

Sarah sagde ...

Ihhh hvor er det bare fint....

Anonym sagde ...

Ai hvor er det bare et flot foderhus !!! Sikken dog et stort arbejde...det må være hårdt for fingerne !? Må også lige kommentere dit dobbelt LO: FLOT og hvor ser det godt ud, at billederne er s/h ! Jeg er sådan lidt "bange" for dobblet LO'er...har kun lavet 1 i al min scrappetid...men jeg bliver da inspireret, når jeg ser det du har lavet :O)

Charlie sagde ...

Jamen hvor ER Du altså bare DYGTIG. Jeg har sjældent set et så flot fuglehus så jeg forstår godt du kalder det et slot. Håber dine små fjerede venner snart kommer på besøg og nyder det fine hus.

Else-DK sagde ...

WOW Connie hvor er det fantastisk. Tænk at man kan lave sådan noget "selv".
Hvad skulle du da lære mere på et pilefletkursus ? Godt du valgte om i år !!

Netti sagde ...

Hold da op det er flot og sikke et kæmpe arbejde! Jeg er vildt imponeret.