mandag den 2. juni 2008

Korte - nu med udtræk

Jeg "kom til", det kender I godt, at købe det nye norske blade "Ett trykk", som Dreampapers har fået hjem. Fantastisk blad med masser af inspiration og ideer til os, stemlpe- og korttosser, kan kun anbefales.
Jeg fik ideen til disse 2 kort, jeg har lavet, i bladet. I bladet er de lavet i et andet format, men jeg lavet om på, så jeg nu har kort på 9,5 cm x 15 cm. Kortene er lukket og man trækker indmaden ud. Når man trækker i den øverst del kom underdelen automatisk ud også. Håber det er til at forstå. Det grønne kort er helt trukket ud, her på billedet.

Ha en dejlig sommeruge. ;o)

14 kommentarer:

Unknown sagde ...

Uh, det blad har jeg godt luret på flere gange på nettet, det lyder da ikke værst at det nu kan købes i DK.
Super søde kort du har lavet og jo, jeg forstod godt forklaringen ;)

Marianne sagde ...

De er superseje!! Og med nogle skønne farver....

Rikke sagde ...

hvor er de bare flotte
elsker din blog genrelt, det er så flot det du laver, har vist sagt det før :)

lam sagde ...

ej for en sjov og dejlig anderledes ide til kort. de er super flotte begge to.

Karina Beck sagde ...

Hej.

Sikke nogle skønne kort, du har lavet. Jeg har også købt det blad, superlækkert.

Ha` en ny go` uge ; )

Anne Bente sagde ...

ejjjjj de er da bare for skønne :)

Susanne Meltesen sagde ...

Hold da op - de er da vildt søde...
Nogle flotte farver og totalt lækre detaljer...

Hhhmmmm - I viser alle sammen de flotteste kort. Mon ikke man skulle til at lave en produktion selv...???

Charlotte Ravn sagde ...

De er vildt flotte Connie, tror da snart jeg må have fingre i det blad, jeg har luret på det et par gange!

Kornum sagde ...

Super flotte kort i skønne farver :0)

Charlotte sagde ...

Det er godt nok smart, at det inderste kort titter frem i begge ender, når der trækkes foroven!
Lækre kort med mange fine detaljer! :-)

Pialine sagde ...

Hej Connie - det er et stykke tid siden jeg har haft tid til at besøge din blog og andres - sikke mange flotte ting du har lavet og det format du har lavet kortene i er da genialt - jeg har også købt bladet og er helt vild med alle de ideer der er i måske vil jeg lifte din ide ;o)
Knuzzer
Pialine

Annika sagde ...

Hvor er de søde - må dog erkende at jeg ikke "på stående fod" kan gennemskue hvordan de er samlet så de hives ud i begge ender..

Stinne sagde ...

ej hvor er de super søde. det der må du lige demonstrer ved lejlighed. Du får 5 point af mig ;-)

Stine66 sagde ...

Lækre kort - meget sjov detalje med at kunne hive ud....