torsdag den 5. juni 2008

Limited Edition

I næste weekend skal jeg forvandle disse 2 bunder pil og en rund træplade med 16 huler til et foder hus til fulgene. Det gamle jeg havde tog duerne livet af forleder dag. Værktøjetkurven har jeg selv lavet og meget af mit fine pileværktøj har min søde far laver til mig, bl.a en kniv og en syl. Jeg glæder mig helt til at flette igen, da det er et par år siden sidst, men jeg håber fingerne har huske det.
Idag har det stå på sommerscrap i gården og det er jo herlig at sidde under parasolen med et køligt glas saft og scrappe.
Det er bl.a. blevet til det LO at juni måneds blomster. Papir og tags er fra Pink Paislee. Kartonet har fået lidt Glimmer Mist. Jeg har også fået et dobb. LO færdig med det tør i nu, men så er der måske allerede nyt på bloggen i morgen.
Håber I kan holde varmen.
Connie

8 kommentarer:

Pialine sagde ...

Hvor ser dit lille scraphjørne i haven hyggeligt ud :o) Jeg glæder mig til at se dit nye fuglehus - flot kurv du har flettet. WOW for et flot sommer LO du har lavet - er helt vild med farverne.
Knuzzer
Pialine

Marianne sagde ...

Sikke et skønt lille scraphjørne ;) Er helt vild med dit LO - det er fantastisk...!!

Karina Beck sagde ...

Dejligt sommer LO du har lavet. Og flette pil kan du også. Hvis os endelig resultatet når det er færdigt.

Linda sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud, at kunne sidde ude i det gode vejr og scrappe :0) Dit LO er rigtig sødt. Glæder mig til at se det færdige resultat dit pileflet.

Susanne Meltesen sagde ...

Ææææhhhhjjjj - hvor ser det hyggeligt ud. Kunne være man skulle overveje at scrappe lidt udendørs - med et glas saftevand, uhm...

Og et vildt sødt LO, du fik lavet. Dejlige farver ,o)

Charlotte Ravn sagde ...

hvor ser det hygeligt ud dit lille hjørne! Glæder mig til at se dit pileflet :)

Netti sagde ...

Jeg håber at du tager et billede af dit nylavede fuglehus. det vil jeg gerne se nemlig.
Hvor ser det bare superhyggeligt ud i dit lille hjørne med fuglen overover dig.
Vildt flot layout du har lavet og en helt anden stil end du plejer.
God idé at scrappe hvad der er i haven hver måned..måske jeg skulle starte efter nytår.

Sarah sagde ...

Jeg har også siddet ude og lavet kort i weekenden. Så det kan sagtens lade sig gøre at sidde og "scrappe" når vejret er godt - helt uden dårlig samvittighed.